Utmaning!

Första gången jag antar en utmaning.
Hanna utmanade mig, så...enjoy the facts!

3 namn jag går under: Britta Katarina Lindmark. Kallad Brittis av framförallt mamma, pappa och mormor, och sixth här i Internetvärlden
3 saker som skrämmer mig: Världen, ondska och clowner
3 saker jag har på mig: Efva Attlings Hope-armband, halsband med text "Truly Madly Deeply" som jag fick av Gustav och solarie-svett
3 sanningar: jag hatar stressa, jag ger mycket mer än vad jag får tillbaka, jag älskar nötter!
3 saker jag verkligen vill ha: en fransk bulldog, strålande sol och en spännande resa i höst


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Nej, lite trött bara.
4. Är du ledsen? Nej.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du en cooling? Nej, det låter ju inte så coolt att vara en cooling..
7. Är du från Irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jo, sen 1980


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tveksamt, jag har svårt att tro att man kan vara kär i någon utan att känna personen.
2. Har du någon gång blivit sårad? Jo.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Tveksamt
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Flera gånger!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Har haft anonyma beundrare, så ja?
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Om bitarna är på plats & det känns rätt, så ja!


TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få,
kvalité före kvantité.
5. Tv eller internet? Internet, där finns allt, typ.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca Cola
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Hemmakväll, mys.
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil, det är lättare att uttrycka sig så än via tangentbordet


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jo, min lillebror sprang efter mig på gatan och grät när jag som 6-åring hade packat min Mimmie-Pigg väska och vandrade med mina korta ben.
2. Brutit ett ben? Har man ben i hjärtat? (Nej)
3. Gjort något du ångrar? Flera gånger!
4. Hoppat Bungy Jump? Inte än
5. Ljugit för någon du tycker om? Jadå
6. Ätit en hel tårta? Nix
7. Gjort bort dig offentligt? Säkert, man måste bjuda på sig!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Det var nog blandade känslor.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, det är jobbigt när vänner försvinner.
10. Velat försvinna? Ja


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mamma/Pappa
2. Telefonsamtalet du fick? Sofia
3. Personen du var med? nu ÄR jag med Gustav, men jag VAR med mamma nyss
4. Roligaste grejen som hänt idag? Hittade en sån snygg tunika/klänning som jag endast använt en gång förra sommaren och sen glömt bort.
5. Personen du smsade? Emma
7. Du skrev till på msn? Sofia
9. Du tillbringade natten med? Gustav
10. Du kramade? Nalle

Kommentarer
Postat av: hanna

kul att du antog utmaningarna :)

jag var bara riktigt nyfiken :) vad gör man där? har ingen aning om vad det är!

2008-05-14 @ 10:41:06
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!