Vilken fredag..

Såklart så har "stor"-datorn dött, typ. Så den är hos doktorn.
Får nöja mig med min dator. Men vi brukar inte komma så bra överens..
Pappa har erbjudit mig en bärbar, men jag väntar tills jag börjar plugga.
Förnuftlig som jag är, ibland.

Är ganska trött och seg idag, även fast jag fick sova ut. (Jag älskar att sova!)
Har haft en skum natt med konstiga drömmar, suck.. så det var inte lika kul.
Hursomhelst...
Fick något il idag när jag klev upp, började rensa mina garderober,
vilket jag gjorde för bara något tag sen. Men nu ryker det ännu mer, skönt!
Dock ser rummet ut som 2:a Världskriget men jag är långt ifrån klar..
När jag är klar kommer dte kännas så skönt. Ett tag.

Har även varit och tränat, och det var tungt och jag var inte alls peppad..
Det som gick så bra för ett tag sen..Åh..dags för nya tag!

Sitter och pratar med en gammal vän, vi har inte pratat på länge.
Och just nu, då jag verkligen behöver honom, så finns han där.
Skönt.
Men nu börjar tiden rinna iväg(tyvärr), börjar jobba klockan fem.
Ska bara sätta in lite bilder på det jag har köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!