En ny människa

Sådärja, ca 3 timmars sömn på soffan och sedan i säng vid 22.
Nu är jag människa igen.

Idag är det fars-dag, men jag kan inte gratta paps nu, hela huset sover.
Så när jag kommer hem blir det middag och paket.
Och jag ska banne mig ha godis!
Igår vid typ 5 var jag supersugen på godis och bad mamma följa med och köpa lite, fast sen somnade jag på soffan..så, inge godis-mys för min del.

Föressten så har jag shoppat lite nytt i Luleå i helgen.
Vilket jag verkligen inte borde, men..ja, jag var tvungen.
Min mamma är både bra och dålig när det gäller att ge smakråd.
När jag står och väljer mellan 2 klänningar så ringer jag henne för att få hjälp med att bestämma mig om vilken jag ska köpa.
Jag berättar att jag egentligen inte borde köpa någon men att de är sååå snygga.
"Köp båda", svarar hon efter ett tag.
Nej, jag var vettig och bestämde mig för en.
I slutändan var det inte så svårt eftersom jag hade ett litet "bh-dilemma" med den ena.
Jag hatar när bh'n eller bh-banden syns, och brösten försvann när jag testade utan.

Nu ska jag kasta på mig kläderna, hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar din blogg.

Många bloggar är så opersonliga tycker jag, men din är kul att läsa! :) baaah så du vet.

2008-11-09 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!