En vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar tills vi sticker till Kambodja!

Blev överlycklig när jag såg paket-avin liggande på köksbordet idag.
Men lyckan var kort eftersom jag får hämta ut det tidigast på måndag klockan 16!
De sa på H&M att det skulle komma v.45 för allt fanns på lager..
Och då vill jag såklart kunna FÅ grejerna v.45.
Tänk om ingen av bikinisarna(heter det så?) passar?!
Och jag hade velat ha tunikan i helgen..skit-H&M.

Jaha. Jag har iaf min stråhatt, jag och Fia köpte oss varsin häromdan.
Ja, jag vet, de lär sälja sådant där borta. Men vi måste skydda våra kloka huvuden.
Och de säljs inga kepsar den här årstiden, men vi hade turen att hitta dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!