För jag är så himla duktig!

Jag har egentligen jättebrådis, middagen tog extra lång tid.
Tänkte bara skryta lite över hur duktig jag är.

Bjöd mams, paps, mormor och lillebror på middag ikväll.
GJorde en lax och spenat-paj med fetaost och en köttfärspaj med grönsaker och sweet-chili, och såklart hade mästerkocken lyckats igen. Supergott!
Dock så trodde jag att vi skulle ha ätit klart vid typ 19..men det var typ då vi började äta.
Så ingen Mary Key-utbildning/visning för min del ikväll, får ta det när jag kommer hem.
Mirja har ju gått och blivit "försäljare" eller vad det nu heter.

Frida var förbi på kaffe idag och höll mig sällskap i köket, riktigt trevligt.
Sen så har jag varit på möte med min chef där jag löneförhandlade.
Fick upp lönen 7 kr, heja mig!
Och så fick jag bestämma lite hur min jul/nyår ska se ut, perfekt!
Sen ringde kommunen, igen, (de saknar mig) och jag lovade att bli lite aktiv där.
Så imorgon ska jag jobba ett tag på Svedjebacka, vilket jag ser fram emot!

Just ja, efter att ha lämnat av kära mormor så hämtade jag mitt H&M-paket.
Så i reklamen ska jag testa kläderna därifrån, plus en klänning och ett linne som också kom med posten idag, wiho!
Och nu är det 2 minuter kvar till Cityakuten, så..hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!