(går) Dagens - Tisdag 4/11 - 08

Inatt så bråkade bloggen med mig hela tiden.
Tillslut gav jag upp och valvakade istället..det blev en lång natt.
Jag som hade varit duktig och gjort "dagens"..suck. Men jag sparade den,
så här kommer gårdagens "dagens", tadaa!

Dagens låt: Alex Gaudino ft. Crystal Waters - Destination Uknown
Dagens hiss: Kajsas fina present, "En härlig bok"
Dagens diss:
"FRÅN ICKE EU-LAND
Resande över 20 år
1 liter sprit (över 22 volymprocent)
eller
2 liter starkvin eller mousserande vin
2 liter vin
64 liter starköl#

Dagens citat: "För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." - Nalle Puh
Dagens klädsel: Kameran har varit död idag. Men: blåa byxlegging, vit t-shirt med mönster, svart kortärmad oversize-kofta och vita Nike-sneakers, 10 poäng.
Dagens vill ha: En resa till Belgien den 27 dec, då David Guetta spelar!
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också se Nalle puuuuh.

2008-11-05 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!