Ja må hon levaaa..

Typiskt.
Imorse vaknade jag av att det ringde hemma.
"Shit vad lång natten har varit", eftersom väckarklockan inte hade ringt.
Inser sedan att min mobil har gjort det igen, den har dött.
Förra gången använde sin bror sina magiska fingrar och fick liv i den.
Kankse kan han göra det igen? Hoppas det!

Har en bra dag framför mig, så någon mobil ska inte få förstöra den.
Vid 12 ska jag möta upp Ellen och ta en fika.
Sedam åka till Luleå för att förhoppningsvis hitta något att ha på mig ikväll.
Ikväll ska vi fira snyggingen Erika som får gå på bolaget nu. Grattis!
Middag, fest och utgång. Denna gång i Luleå, omväxling, jatack!
Så jag är riktigt peppad, speciellt för att jag inte fått träffa Erika pååå..
påååå...typ 2 månader? mer?

Nu måste jag skynda mig lite..

Kommentarer
Postat av: carol

jag är på fest när ni kommer hem:D:D

2008-11-08 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!