Jävla skiiiit-cv

Åh jag ger upp!
Har precis regristrerat mig på en "jobb-sida".
Efter registreringen var man tvungen att göra ett CV på sidan.
Så jag fyllde i och skrev och skrev.
Och ändrade. Och skrev. Gav upp. Skrev lite till.
Klickade i lite här och lite där. Och skrev lite till.

Tillslut kände jag mig någorlunda färdig och tryckte på "fortsätt",
och då var jag tvungen att logga in igen.
Det hade gått för lång tid så jag hade loggats ut.
Allt var borta och mitt humör är inte på topp.

Önskar man hade diciplin nog att göra EN sak i taget, istället för femtioelva.
Och att jag orkar skriva om det nu på en gång, men nej, fan heller.

Idag har jag verkligen varit slö.
Avbokade träningen för att äta middag med familjen.
Pappa hade gjort schnitzel, suuupergott!

Så jag tänkte fara på badet sen och träna..tänkte.
Näh, här sitter jag, slö och irriterad.

Tror det blir en tidig kväll ikväll, godnatt!
(tyck synd om mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!