Helgens bilder

Här kommer lite bilder från helgens festligheter!
Kan säga att denna gång var vi inte snåla med kamerorna..
utan jag har sisådär 200 bilder på datorn.


Jag gör i ordning i lokalen..det blev så fint!


1. Ena buffé-bordet
2. Andra bordet
3. Välkomst-bålen
4. Mys!


1. Maria var en
2. Kajsa och Sofia är så snygga!
3. Lisa som Rizzo (Grease)
4. Trrråkigt snygga tjejer, Ina och Rebecca
5. Henke/Hippie och Liselotte/"Paradisio"


1. Jag delar ut priser
2. Snövit har många bra egenskaper
3. Dock är hon inte så bra på Twister..


1. Blahaa
2. Twister är så sjukt kul!
3. Världens bästa Thomas!


1. Finbesök från Sthlm!
2. Jag spelar svårfångad..
3. Jolina var sjukt snygg!
4. Madelene var lätt coolast.

1
1. Jag och Malin/pirat
2. Jag och Therese/Mumie
3. Ellen och Linn


1. Hetaste festen? Jo.
2. Såhär snygg är jag när jag spelar Twister!

3. Påfågel(Anna) och Snövit


Hela gänget(nästan), sååå snygga!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det känns som att jag gått omkring här i hundra år nu utan något mål alls. Nu jäklar!

2008-11-05 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!