Sista kvallen.

Happ, da var det hemresa imorgon da.
Pga kaoset i Bankooj sa ar varat plan forsenat.
Sa vi aker forst 17 imorgon, istallet for 13.30.
Vilket ar bra for varan del, da blir inte varan vanta sa lang pa Arlanda.
Nu landar vi 5 pa morgonen istallet for 01.25.
Varat plan gar 10 till Kallax, sa det ar lite av en lattnad.

Men det kanns verkligen supertrist att aka hem,
har jag kanske sagt det i varje inlagg?

Vi har haft turen och fixat transfer imorgon, skooont.
Sa nu betalade vi 40$ istalletr for 85$.

Nar jag kommer hem pa lordag ska jag krama ihjal min mamma och pappa.
Sen ska jag snabbt ivag och handla infor kvallen.
Da blir det forst middag med familjen och sen ostbricka hos mig.

Pa sondag ar det varan tradionella lunch hos mormor efter julskyltnigen.
Varje ar sen..ja, alltid.
Sa det blir mysigt anda, men det kommer kannas lite konstigt.

En sak jag saknar i matvag, som nog ar den enda saken jag verkligen saknar, ar fil.. ah det ska bli supergott med en tallrik med fil!
Sa mamma, kop fil!

Ska kopa lite saker ikvall, det sista.
Shoppingen har ar kass, verkligen superdalig. Jag som hade hoppats pa kuddfodral, overkast, smycken, sjalar.. som i Indien. Men nix, jag kommer hem med nagra flatade armband och taxfree-varor.
Naja, inte det viktigaste, men jag surar anda.

Nu ska jag och Fia kila tillbaka till hotellet, gora oss i ordning och sen ga pa varan favorit-restaurang, dar jag at laxen igar.
Ikvall ska jag testa deras beromda pizza. Sista maltiden har.
Jag och Fia har atit hela dagen..varan nota gick pa 24$ pa stranden, de i restaurangen holl pa att tappa hakan.
Vi var tvungen att testa sa mycket. Yogurt, musli och frukt, pineapple-shake, chocolate-shake, tonfiskmacka, baconmacka, platta med choklad och banan och slutligen var vi saltsugna och tog varan kara nachotallrik.
Deni!

Nar jag skriver igen ar jag pa svensk mark.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

JAG VILL HA FIIIIIIIIL - kan du tanka dig ett helt ar utan??? :O

2008-12-04 @ 03:05:20
URL: http://mimmiinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!