Ska jag verkligen hem?

Har ni saknat mig?

Hallo!

Har kommit fram till att jag och Fia har gjort mindre har an vad jag och Mirja gjorde i Indien och da tyckte jag att vi var ratt sloa..
Vad har vi gjort de senaste dagarna?
Ptja.. jag har hunnit ha en "sjuk"- dag med konstant huvudvark, frossa och det varsta var att jag inte kunde sova, trots att jag var dotrott och inte orkade sta eller sitta.


Sedan har vi inte gjort mer an legat pa stranden, traffat nya manniskor, atit och atit, sovit, festat och njutit.
Vi ska nog ta en bat till Bamboo Island imorgon, den tar bara 1 timma, sa det overlever vi utan aksjuka och sadant dumt.
Sen sa overnattar vi pa den on och slass med alla insekter och ormar.


Kan saga att jag ar sjukt nojd med varat hotell, vi har haft riktigt tur!
Tvars over gatan ligger havet, frukosten ar bra, de renbaddar och stadar varje dag, rummet ar frasht, inga ackliga insekter, det finns internet, affar och luftkonditioneringen ar bast.
Man kan typ frysa ihjal om man sa vill.
Sedan sa har vi vakter vid hotellgrinden, pa kvallen sa stanger de grindarna till hotellet sa inga creepy manniskor kan komma och halsa pa, och sa sager de glatt "see you in the morning", nar vi beger oss ut.

De har inga problem med att vi drar dit folk pa for och efterfest dock, skitbra!

Jag forsoker fa Fia att vi ska hyra en moped och fara omkring.
Det ar det vanligaste sattet folk fardas har och det ser sa skont ut!
Dock sa har jag bara kort moped en gang och det var nar jag lanade min brors och var nagon centimeter fran att kora in i ett staket.
Dvs. jag borde inte vara foraren..
Sa jag tycker bestamt att Fia kan satta sig bakom styret, hon har faktiskt agt en vespa.
(Jag vet att du laser det har!)


Har gar det inte mycket pengar, avan fast vi ater och dricker massor.
Men idag gick jag los pa stranden, finally!
Hade spanat in armband som de flatar. Man valjer farg och text, om man vill ha det.
Det slutade med 12 armband, ett harband och 3 vristband for min del.
Stackars tjejer, de satt i flera timmar och flatade och flatade.
Jag forsokte hjalpa till lite, men det enda jag kunde var att halla i snoret..
Daremot sa var de superglada nar jag gav dem deras 30$ plus dricks.
En liten pojke som jag kopte vristband av pussade 5-dollarsedeln och skuttade ivag och tog sedan ett gladje-bad. Ah, sant ar obeskrivligt.


Ikvall hander det mycket har, vi har inte bestamt oss for vad vi ska gora an.
MTV har byggt upp en stor scen mittemot varat hotell dar flera kanda artister ska upptrada, om jag fattat ratt ar de bara khmer(kambodjaner), men for folket har ar det stort, sa det har kommit sjukt mycket folk till denna del av stan idag.
Stora bussar, tusentals mopeder och musiken borjade redan vid 4.
Anledningen till att de anordnar detta ar en kampanj mot human trafficking.


Annars sa har en klubb som heter Utopia toga-afton, vilket ska vara galet bra ocksa!
De sprang omkring pa stranden idag med togas och hallde shotar overallt.
Men..vi kan anda inte bestamma oss.
Jag har nog sagt 20 ganger denna vecka, att jag inte gillar att lova och planera saker.
Sa are!


Om jag kanner oss ratt sa borjar vi kvallen med en middag, sen lite forfest pa hotellrummet dar vi trallar pa vara otroligt utnotta latar pa mobilerna. Sen beger vi oss till Dolphin bar, varat stammis-hak dar vi ar kandisar. De laggar alltid marke till om vi har skippat att dyka upp nagon kvall.
De som jobbar dar ar fran Sverige, Australien och ja..nagonstans.
Skitharliga manniskor!
Sist vi var ut slutade med ett barhang till sisadar halv6, da Fia satt och mumsade pommes och jag satt och pratade om spoken.

Att ladda upp bilder har tar en evighet, vilket ar kasst eftersom jag har massor med bilder jag vill skryta med.
Men de kommer mer och mer, jag kampar!

Skal pa er, det ar ju faktiskt lordag!







1. Kolla mamma, vi loste klannings-dilemmat! (tror vi)
2. Vi ar bast!
3. Vi i en tuktuk
4. En lugn kvall, det syns.
5. Den heliga dricks-flaskan
6. En lagomt frash Britta som haller pa att bli sjuk
7. Ënjoy your hangover
8. Naphouse, skitschysst stalle
9. Sager val allt?
10. Dolphinbar
11. Jag och min basta van for kvallen. En restaurangkatt som hade siames, rex och nagon till ras i sig. Sa himla sot!
12. Namnamnam, love!
13. Sofia ar nojd!
14. Jag alskar den har bilden!
15. Ska vi verkligen hem till snon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!