Noll

Jag haller pa att svettas ihjal!
Ikvall ar det riktigt superfuktigt och kvavt har.
Har varit en trottsam dag, kom hem kring 8 imorse,
sen sa lyckades vi ta oss till stranden vi 11 och ligga nagra timmar.
Var molnigt, har inte haft nagon dag med endast klarbla himmel,
och kvavt som sjutton.
Kan saga att jag inte rorda manga fenor och sa inte manga ord idag

Mamma berattade att det hade varit snostorm i Sverige?
Fy, det kanns ju superkul att komma hem till nagot sadant, nej.
Att komma hem overhuvudtaget kanns skit-trist.
Vad ska jag nu hitta pa? 

Har har man blivit riktigt bortskamd.
God mat, fest hela tiden, varmt, nya manniskor, ny miljo.
Ja, ni fattar.

Imorgon ska vi egentligen pa en boozecruise.
Batan gar kring 12 fran stranden och da ar det fest.
Men vi skippar nog det, aven fast vi har betalat.
Vi aker fredag morgon kl7 fran hotellet, och imorgon maste vi fixa lite grejer.
Vi forsoker losa att vi far transfer fran hotellet, och far veta om vi far det forst imorgon eftermiddag. Sa annars ar det bar att fixa en taxi som star och vantar pa oss.
Transer kanns betydligt battre!
(Sa hall tummarna for oss)

Kanner att jag inte orkar skriva nagot vettigt idag.
Ar trott, svettas och haller pa att fa nacksparr.

Nu ska vi kila till hotellet, lamna skorna och sedan ga ner pa stranden och traffa lite folk.
Men det blir nog en lugn kvall, faktiskt, ar trott efter en ordentlig 4dagars.
...men vi marker val!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM HEM!

2008-11-26 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!