Årets fest.

Sådär, Desperate är slut och Emma har åkt hem.
Nu kan jag passa på att berätta lite om lördagen.

Våran fest var så otroligt lyckad, bästa festen någonsin, lätt!
På söndagen var jag sur över att det redan var över,
och på måndagen var jag barnsligt lycklig över resultatet..
..det är jag nog fortfarande, känner mig som peppad på något sätt!

Alla var så snygga och peppade! Tack tjejer(+ Henke)!

Klockan 18 samlades vi, ca 30 st tjejer(+ Henke) uppe i VIP-logen på Boden Arena.
Fördrink, och lite mingel. Jag drog ett spontan-tal och sedan var det taco-buffé.
Sedan bestod kvällen av Twister, dans och skratt.
Kamerorna gick i ett, alkoholen också..En sån himla bra atmosfär!
Delade ut "priser" för snyggaste dräkt, mest halloween-anda m.m.
Sådär efter några timmar, så ja..det blev lite fylle-spontant,
men vi kom ihåg att göra det!

Klockan 22.30 kom en buss och hämtade upp oss. (Tack Thomas!)
Där tog Henke micken och det blev allsång. Synd att resan var så kort!
In på Bodensia och mingla runt med mousserande vin.
Mingla och mingla..vi var bäst och snyggast.
Sedan började det släppas in och poff så var det fullt med människor.
Omöjligt att hålla ihop hela gänger, in i dimman-ner för trappen.

Tacktacktack till alla som gjorde kvällen till en sån underbar kväll!
Jag kunde inte drömma om att det skulle bli så lyckad..seriöst.
En fest man alltid kommer minnas, det man minns, tss!

Nu siktar vi på nyår.

Bilder i nästa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!