Vi skrattar åt det imorgon.

Ja, då var det lite uppdatering, vi börjar med Erikas födelsedag.
I fredags blev Erika 20 hela år och jag hade lovat att komma till Luleå för att fira detta, så självklart var jag på plats.
Det var jag, Erika, Anna, Maria och Linnea.
Så för min del var det verkligen omväxling när det gäller miljö och umgänge,
supertrevligt!

Först lite shopping, sen var det dags att göra sig klar och skåla in kvällen.
Sen middag i stan och sedan hem igen, det blev en hel del taxi den kvällen.
Förfest med nostalgi-låtar som "Toybox- Tarzan & Jane", ungefär.
Sedan utgång, först Stuk och sen Cleo som var mycket bättre än förväntat,
men som vanligt var förfesten bäst.
Iaf så fick vi ta Linneas tequila-oskuld och jag och Erika trallade på pippi-låtar.

Resten av natten/morgonen är en historia i sig, och den skrattar vi åt..imorgon.
Lite bakis-shopping, efter MAX-mat, inte att rekommendera.
Men en kjol, ett linne och en t-shirt åt kära lille-bror fick följa med.

Denna gång fick jag skratta extra mycket åt våra fina bilder från kvällen.
"Sådär ser jag väl inte ut?!"
Här kommer några!


1. Jag och födelsedags-barnet!
2. Söta Erika är glamorös och rökar genom fönstret
3. Här ser ni lite av min nya klänning, tadaaa
4. Erika, Linnea och jag
5. Pose alá Britta
6. "Hello Japan", så kul man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket snyggt linne du har på tredje bilden!

2008-11-10 @ 18:59:44
URL: http://r0sendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!