Vaccin-morgon

Inte världens trevligaste start på dagen.
Började dagen med att ta den andra Twinrix-sprutan, det gick superbra!
Och sedan ta den andra dosen drickvaccim, som smakar så illa..fyy..
Det värsta är att jag inte får skölja munnen, eller jo, efter en timme.

Nåja, nu är jag väl förberedd inför resan, är ju bara 3 dagar kvar!
Jag och Fia har laddat upp med en hel del piller i förebyggande syfte.
Stackars Fia som inte kan sova på flyg, då är jag inte det trevligaste sällskapet.
När jag och Julia flög hem från USA så somnade jag i stort sett på en gång.
Jag vaknade av att det var dags för mat, åt lite och somnade om.
Sedan vaknar jag av att Julia väcker mig och undrar om jag vill ha kaffe.
"Nej. Och väck mig inget mer" - Typ.

Vad är hemligheten?
Jag använder mig av en sån där "sovmask", och den är på i stort sett hela tiden. 
Så det är hela tiden mörkt och jag känner mig trött och inställd på att sova.
Skitbra!
Sen så måste man se till att man inte fryser. Och en kudde är bra också.
..sen så sover jag iaf gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!