Vet ni vad?

Idag bär det av!
Väskan är packad, och jag är i stort sett redo för avgång.
Ska bara äta lite frukost med mamma och pappa.
Halv9 kommer syster-yster och plockar upp mig, och sen Fia.
Kring 10 går planet mot Sthlm, och 15.40 går planet mot Kambodja!

Surade precis ihop lite när jag såg att vi nog kommer få regn imorgon och i övermorgon, HALLÅ, vad är detta?
Nåja, inge snö iallafall.

...seriöst..regn?

Kommer säkert leta upp något internet-café, om det finns, och skriva därifrån.
Annars så får ni ha det så superbra, så syns vi den 29/11, då är jag hemma igen!
Sakna mig!


Kommentarer
Postat av: anna j

ha de så härligt ! hur länge blir ni borta? jag är avis :)

2008-11-13 @ 20:31:33
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!