3/3

Inatt är den det tredje av tre nätter, dock är det sovande jour så jag får sova.
Skönt att börja jobbet med det, eftersom jag känner mig ständigt trött.

Sitter och fifflar mycket med bilderna från USA, men det går segt.
Jag är slö, trött och än så länge har mina dagar varit ganska fullspäckade.
Idag har jag träffat Anne, vandrat på stan och hittat ett par over-knee strumpor som var så sjukt mysiga och fina!
Funderar på att slå till på en kjol som skulle passa bra till.
Nu ska jag iväg och träna, tänkte lyxa till det med bubbelpoolen efter det.
Sen hem och käka och sen "jobba".

Imorgon ska jag hänga med Henke, han sticker och luffar på fredag.
Och ju fler som gör något, ju mer beslutångest får jag.
Lovade min mamma igår att ta tag i mitt liv, eftersom jag sitter mest och suckar och är less på det.
Som sagt, beslutångest.

Det har blev ju hemskt intressant..nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!