Älskade tacos.

Jag är fortfarande mätt, så blir det när man äter tacos.

Tacos ska ätas på ett speciellt sätt.
- Man ska lasta på sin tortilla/taco-tub på ett prydligt sätt.
  Det ska vara rakt och i en fin, ganska smal hög.
  Gärna köttfärsen/kyckling underst.
  Sen måste man planera det hela, bäst om det finns mycket "sås"
  Tex. guaqamole, salsa, vitlökssås, smältost osv.
  Då kan man vara strategisk och göra varannan sås, varannan grönsaker,
  så håller sig grönsakerna på plats bättre.
 
Sen..
- Pratar jag knappt
- Andas knappt heller
- Stannar kanske upp om jag spiller lite tomat i knäet, blir törstig osv.

Sen..
- Blir jag sjukt mätt
- Pratar aboslut inte mycket.
- Hamnar i en taco-koma och "oj'ar" mig.

Jag älskar tacos!
Okej, inte på Kajsa-nivå, men fy 17 så gott.


................

Och ja, det här är nog ett av de knäppaste inläggen jag någonsin skrivit.
Förlåt, jag ska gå och lägga mig, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag håller med, det där var nog bland de knäppaste inläggen du skrivit! Haha. Ps. Osten ska vara underst och sen ska köttfärsen/kycklingen vara ovanpå för då smälter osten lite. Ds

2008-09-17 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!