Dag 1, Sverige

Nej, jag är inte svensk, speciellt inte bodensare.
Någonting är fel, jag ska verkligen inte bo här.

Var helt slut igår.
Somnade med mobilen och boken i sängen med lampan tänd.
Vaknade imorse klockan 6 och var heeelt förvirrad.
"var är jag?" "varför sover jag nu?"
Sen vaknade jag igen av att Henke ringde ("den som ringer mig imorgon ska dö"),
och tillslut, när han kom in i mitt rum och pratade på, började jag vakna till.
Kaffe och sedan uppvisning av mina inköp, "ååh" "men nae!" "ge mig"..osv.

Hämtade upp Fia-lotta och sedan en efterlängtad lunch på Hanssons.
Hittade ett par chinos jag funderar på att slå till på.

Nu sitter jag här i mina nya träningskläder och försöker peppa inför träning.
Gjorde en supergod middag,
pestoslungad proteinpasta, stekt aborgine, färsk tomat och avokado. Mums!



Efter träningen ska jag ha sovande jour,
nu är det slut på ledigheten, och faktiskt, så jobbar jag gärna..
..vad ska jag annars göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!