En dålig dag.

Jag har haft en riktigt dålig dag känns det som.
Och jag som hade sett fram emot denna lediga dag!

Vaknade med huvudvärk efter för många timmars sömn.
Fikat med Fia och Julia ställdes in.
Och ingen annan hade tid eller svarade.

Så min lediga dag har bestått av att sova, dricka kaffe, sitta här och sura.

Anledningen till mitt dåliga humör beror nog egentligen mest på sjukhuset som jag hade kontakt med idag.
Jag skulle själv boka in ett undersökningsdatum innan operationen, av någon konstig anledning.
Så idag ringde jag och de förstod inte alls varför jag skulle boka detta själv.
Och det visade sig att de hade fullproppat schema fram till v.40,
såååå jag skulle ringa igen v.39.
Och då bokas bara undersökningsdatumet, och efter undersökningen är gjord så bokas operationen in.
Så detta kommer ta tid, och jag vill bara få det bortgjort!
"Varför fick du ingen tid på en gång i breven? Då hade det inte tagit sån här tid"
Ja fråga inte mig!

Men jag tänker inte anpassa mig efter deras gorm.
Nu blev jag ännu mer motiverad till att söka bostad, kolla resor osv.
Trodde inte jag kunde bli mer peppad, men denna dag gjorde susen.

Nu ska jag få ut lite agressioner, ska åka och träna och sen sola med Emma.
Äntligen händer det något.

Vad muntert inlägg det blev..äh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!