En skit-fredag.

Idag har jag verkligen en skit-dag.
Ja, en skitdag fast det är fredag och jag har en ledig helg framför mig.
Mitt humör är verkligen inte på topp.
Och motivationen har börjat blekna.
Nu är det nära bristningsgränsen för fröken Lindmark..

- Jag är så less att jag inte orkar gå in på mitt problem.

Så hursomhelst, jag försökte glädja mig åt att jag, mamma och pappa skulle testa det nya sushi-stället, "Sushibiten" klockan 18.30, då vi hade bokat ett bord.
När vi kom dit så fanns det 4 bord varav 0 lediga.
Sen var inte lokalen mysig på något sätt utan det kändes så trångt.
Så jag tjurade ihop och ville ta hem maten istället,
och väntetiden var..ca 1 timma.
Så nu sitter jag här, 19.33 och väntar på min pappa som hämtar maten.

Mamma försöker få mig på gott humör och har köpt 2 B&J's till ikväll.
Förstår att hon känner sig hjälplös, när hon inte kan hjälpa mig.
Och jag vet att hon inte vill se mig såhär.

..men..det löser sig.
Jag ska ladda upp med motivation ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!