Ett löfte.

Jag har hört att det där med nyårlöften inte är något att satsa på.
Därför tänkte jag börja satsa på mitt mål/löfte redan nu..
Jag har lovat mig själv att jag ska lära mig spela gitarr.
Blir så himla avundsjuk så fort jag ser eller hör någon spela.
Känner att kan de, så kan jag..med en hel del träning dock.
Min musikaliska sida är verkligen..det finns nog ingen, än.
Så nu ska jag sätta igång och lära mig.
Ett inlärnings-program ska jag slåss med, och min musikaliska bror(snälla Erik?) lär få rycka in sisådär stup i kvarten.

Så någon gång så spelar jag Johnny Cash- Hurt.. faktiskt.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också lära mig spela! :)

2008-10-01 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!