Ett tips för svårväckta!

Nu säger vi godnatt tycker jag.
Imorgon ska jag upp och träna och sen möta Lisa.
Jag hatar att ställa väckarklockan, sen så kan jag inte snooza,
utan jag snoozar i en timme, då slås den av och jag somnar om.
Så imorgon lägger jag telefonen långt bort.

Kanske borde man skaffa sig någon av dessa?


1. Prickskytte med laser- För att slå av larmet måste man skjuta mitt i prick på måltavlan med laser-pekaren.
2. Lägga klossar- För att slå av larmet måste man lägga i klossarna i rätt hål.

Kom på att man kan göra allt ännu värre. Om man lägger laserpekaren långt ifrån sängen och klossarna på olika ställen i rummet så man måste gå upp och hämta dem. Smart!

Så om ni vill slå till på dessa hemska uppfinningar, så finns de på bluebox

Dock så är det ingenting för mig, min dag skulle nog bli förstörd.
Iaf, så skulle väckarklockan bli det.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!