Inte världens fräshaste tjej.

Igår kväll kom jag och Fia hem igen, lagomt trötta och fräsha.
Såklart hade våra väskor följt med planet till Kiruna.
Vi har haft otur med våra resor.
I torsdags var planet inställt så vi fick vänta i 3h..jag var lagomt glad.

Och jag har haft riktigt otur!
Ca sisådär 2-3 timmar före Coldplay tappade jag rösten, grattis!
Och förkylningen har bara blivit värre under helgen.
Ändå så har jag pallat med en 3-dagars, gått upp "tidigt"(enligt mig) för att ränna på stan och vi har inte hunnit med att vila något, inte ens en 20-min powernap! Så man kan om man vill.
Tror alla batterier är slut nu, väcktes idag efter 16h sömn, eller först väcktes jag för att min väska kom..
Nu ska jag försöka äta och sen ska jag krypa till kojs och kurera mig.
Och tror ni inte att pappa har gjort köttsoppa?! Åh så gott!
Jag hoppas verkligen inte mina smaklökar har strykit med..

En mer ordentlig uppdatering kommer, promise.

Jag kan påpeka att när det gäller shoppingen så hade jag 3 "måsten"
och jag uppfyllde dessa.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har så mkt fritid över så jag nördar med photoshop ;)

2008-09-22 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!