Jag är på gång!

Nu har jag tagit tag i träningen ordentligt.
Nu är det slut på semester, sommar, bakisdagar och alla ursäkter.
Dags att börja få in den där rutinen som fanns..men försvann i typ juni?
Jag och Erika får ta tag i våra promenader, saknar dem! (och dig!)

Och för att verkligen bli pepp att få komma igång så har jag handlat lite nya träningskläder, dvs. min älskade adidas-tränings-dress som jag hittade i NY.
Nu måste jag bara hitta någon ny topp också, lite färg skulle inte skada.

Sen så skulle ett 7-16-jobb passa väldigt bra också.
Då skulle jag kunna bygga upp en riktigt rutin, slippa kvällar och sovmornar.
Då kan man sova länge på helgen med gott samvete!

Nåja, jag är iaf på gång. Heja mig!

news

Kommentarer
Postat av: emilia in the usa

heeet ;)

2008-09-05 @ 03:44:50
URL: http://emiliaelming.blogg.se/
Postat av: erika är på skolan :(

Ja nu är det skärpning Britta! Vi var ju så duktiga där ett tag...(:

2008-09-10 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!