Jag behöver tips!

Min kära vän Victoria har gått och köpt sig en lägenhet i Sthlm.
På fredag är det inflyttningsfest(jag längtar!)

Idag när jag och Kajsa hade varit på våran vecko-lunch så gick vi på jakt efter en inflyttningspresent som jag kan ta med mig.
Hittade vi någon?
- Nej.

Det är lite knepigt när man inte vet hur lägenheten ser ut,
jag vet iaf att det är ljusa tapeter, chansar beige/vitt.
Och hon har beställt en svart/vit/grå-melerad soffa.
Så, det känns som att svart är det säkert kort, jag känner ju Victoria.
Men, en svart vad?

Jag vet att det är flera som läser det här,
och jag vet att ni sitter och suger på något tips!

Nu ska jag kila iväg på middag hos min syster och Jesper.
Och när jag kommer tillbaka så hoppas jag på flera tips!
Vad som helst!
(och det behöver inte vara något svart)

Kommentarer
Postat av: Malin

Justja! Inflyttningspresent måste man ju köpa. Ahh, sånt är ju så himla svårt.. Ses på fredag:)

2008-09-16 @ 18:52:21
URL: http://r0sendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

fixa ett foto du har på henne eller er/ert gäng i svarvitt och en snygg svart ram runt som hon kan hänga upp och tänka på er när hon ser det!=)

2008-09-17 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!