Mammakläder?

I fredags var jag och Anne till luleå.
Anne var på jakt efter mammakläder, magen börjar ju växa. MYS!
Och jag var ute efter..ett träningslinne? Typ?

I Boden finns det inte en enda affär som säljer mammakläder,
inte ens Åhléns eller Lindex, dåligt.
Något bättre utbud i Luleå var det väl inte direkt.
H&M hade, men inget att hurra över.
Tur att tunika/oversize-trenden håller i sig,
och att hösten kommer med stora, mysiga koftor.

Jag hade ingen vidare tur med shoppingen.
Kanska lika bra det med tanke på att det snart bär av till sthlm.
Ett klar-grönt linne med spets från H&M, riktigt snyggt!
Och ett vitt träningslinne, kändes riktigt fräscht nu när man har fått lite färg.
Då var det det där med bilder..jag är så sjukt slö.
Jag har fått klagomål angående mina inköp i NY- var är de?
..."jag ska bara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!