Nu vet jag vad stress är.

Shit!
En fullspäckad fredag, därav ingen blogg...vad ska man då kalla denna lördag?
Helt galet stressigt.
Klev upp strax före nio för att åka o träna.
Då ringer de från Svedjebacka och det är kris.
Förhandlar fram en tur mellan 13-16, bara för att jag saknar dem!

10.30 är afron klar, kändes inte så bra idag.
Skippar en passet för att hinna duscha o käka innan jag ska möta Julia o Fia.
11.15 är jag klar utan för Julia.
Vi kilar på stan, dock utan en kaffepaus, jag hann inte..tyvärr!

På jobbet är det lugnt, relativt iaf.
Hemma igen strax efter fyra.
In i duschen, torka håå..JUST JA, hårtorken har brunnit. Underbart.

Nu sitter jag och väntar på att håret ska bli torrt.
Annars är jag påklädd och snart färdigsminkad och peppad för ikväll.

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!