Ripleys- Belive it or not

Jag och Juliade hade en mysig kväll då vi vandrade mycket.
Påväg till Madame Tussau på Times Square ser vi skylten till "Ripleys- Belive it or not" blinkande med folk överallt utanför. Vilket lockade mer.
Och jag ångrade inte vårat besök där, utan jag skulle kunna springa där varje dag med kameran i högsta hugg, blunda åt det läskiga, skratta åt det roliga och vara 5 år igen.

Här bjuder jag på några bilder från vårat besök:


1. "Ripleys- Belive it or not"-museet på Times Square
2. Jag vs. Willy Camper
3. Var är jag? (haha)



1. Jag vs. Robert Wadlow
2. En tavla gjord på fjärilar
3. Johnny Eck vs..
4...mig!


1. Usch.
2. Usch.
3. Jag och en indian vid namn..?


1. Jag och en läskig indian.
2. Under ett års tid samlades sedlar som kastas i sopor in och av dessa gjorde man denna Buddha, så om man la en peng och gnuggade hans navel skulle man få tur!
3. Elektriska stolen
4. Framtida mode..tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!