Lördagslycka på hög nivå.

Igår var det middag hos Mia och förfest. Det var riktigt trevligt!
Skratt - beskriver nog kvällen
Skrattade vi mer än vi pratade kanske?

Sedan blev det utgång, Olivers/tc.
Det var..som vanligt.

Annars..
- Julia släppte några typiska Julia-kommentarer. Guld värda.
- Taxi-tanten som la på när jag inte kunde utala gatuadressen.
"hell-hellikopter-sv..gän..grää" KLICK!
(det var något fel på deras telefoner, seriöst)
- 4 tjejer på samma lilla toa, ett jävla liv.
..Äh, det är ingen idé att förklara, men kul var det.

Kameran var framme alldeles för lite.
Bilderna jag hade lyckats ta, var de flesta bilder som "inte togs",
men jag bjuder på några "normala".


1. Mia, Hanna och Julia myser.
2. Hanna pussas när vi trängs på toan, schmack!
3. Jag och Julia, ser riktigt ordentliga ut..då.
4. Bara för att jag tycker om dig så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!