Jag nostalgi-tipsar!

23.56
Shit vad dagen har gått fort!
Tycker ändå att jag har hunnit med en hel del,
trots att jag klev av mitt sovande jour kring 7 och är förkyld.
Så ställde jag väckarklockan, och lunchade med Kajsa.
Vad gör man inte för veckans höjdpunkt?

Sen har jag hunnit träffa Lisa och surra lite.
Hunnit springa in på Kicks och köpt lite tjaffs.
Varit förbi in på Berlins för att surra med Jennifer,
och kollat om det fanns några skor på Lundins.
Där inne var det svart, bokstavligen!
Fanns inte många skor som inte var svarta, helt sjukt!
Inte ens att de tagit in modeller som finns i olika färger, typ svart, brun osv?
Nejdå, svart.

Sen har jag hunnit med mycket annat spännande.
Vi hoppar över det vanliga, typ middag och sånt.
Emma kom på kvällen och vi drack te och myste på i köket.

Nu måste jag skriva på ännu snabbare
Tänkte hinna med en "dagens låt",  2 min kvar!

Stephen Simmonds- Tears never dry

Sådär, nu har ni loite nostalgi-mys att somna till!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!