Ge mig resfeber.

Alltså, jag är inte en sån som har resfeber.

Jag blir aldrig nervös inför en resa.
Och händer det något så är det alltid jag som säger
"äh, det löser sig"

Jag packar alltid i sista sekund och har jag glömt något så har jag det.
Pass, biljett, mobil, pengar- resten kan man köpa.
Dock så brukar jag göra en packningslista.
Men den ligger kvar i kalendern och jag packar på egen hand tillslut..

Ibland önskar jag att jag hade lite resfeber,
för det verkar som att det verkligen känns speciellt då man reser om man har det.
Fråga mig inte varför, men det känns som att det där pirret, oron i magen och allt som hör till gör allting mer spännande och när man nått sin destination så släpper allt och man mår så himla bra.
Är det så?

Känns som att en vacker dag kommer allting släppa, ungefär som en atombomb.
En dag kommer jag nog få världens resfeber, bara för att.

Imorgon sticker jag och Fia iväg till sthlm en weekend. Hemma på söndag.
Har ett ganska fullspäckat schema och vi inviger det hela med Coldplay imorgon, så det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!