En annorlunda barndom

Det har varit en lång dag.
Klockan 21 kom jag äntligen hem och fick mig lite tacos.
Är sådär lagomt slut i huvudet, då allting sker och sägs på dagisnivå.

typ som mitt samtal med pappa när jag kommer innanför dörren.
p: "såg du vårat nya släp?"
b: "nä? varför skulle jag ha gjort det?"
p: "för att du parkerade bakom det på infarten?"
b: "parkerade jag på infarten?"

..en sån nivå när min koll är sämst.

Så det ska bli med ett nöje som jag kryper till kojs och läser min nya pocket som jag köpte idag, "En annorlunda barndom" skriven av Iris Johansson. En självbiografi där Iris berättar om hur det var att växa upp med autism, kort sagt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Självbiografi är skiiiitbra! :)

2008-09-29 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!