T som i tisdag, trött och träning.

Det här har varit världens segaste dag, iaf de första timmarna, tisdags-koma.
Kaffe, gäspa, kaffe, tv, kaffe..lala.
När klockan blev fyra och jag begav mig hem från jobbet så gick jag minst sagt på högvarv i bilen med radion på max.

Och jag försökte behålla mitt rus, men icket.
Efter min underbara middag så blev det tisdags-koma, igen.
Men nej, jag lät inte min trötthet vinna, inte en enda powernap under dagen.
Ovanligt lite kaffe också för den delen.
Och jag tog mig iväg på afro och core, heja mig!
Jag missade afrons release så det var svårt och jobbigt, jag och Emma kunde inte låta bli att skratta då och då åt oss och våra smidiga rörelser..erhm.
Men det var inte lika illa som när jag och Emma var på Qigong första gången.
Vi kände oss så malplacerade, osmidiga, oförstående och okoncentrerade.
Det slutade med att vi började asgarva under passet.
Vi överröstade nog den lugna musiken och smög ut ur det mörka rummet.
Iof var det 3-4 år sen, men vi pratade om det senast idag.

Nu ska jag möta upp Julia för en promenad och surr.

Och nu har jag bättrat mig, här är en (ful)bild på nya linnet.

Kommentarer
Postat av: emilia in the usa

brownie, saknar dig!

2008-09-09 @ 23:21:49
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!