Min klagomur

Emilia säger:
vad ska det bli av oss?
b. säger:
vi kommer bli kanonbra

Jag är seriös.

Jag vet, jag är deppig och less på min vardag.
Jag klagar..
- på att Boden är så trist
- på att jag inte gör någonting av mitt liv
- på att jag vill resa mer
- på att jag är uttråkad
- på att jag är less
- på att det är ständigt samma problem
- på att det är alltid samma människor jag ser
- på vädret
- på jobbet
- på att alla ältar utan att ta tag i problemen.

Men vem är det egentligen som ältar?
Jag önskar jag kunde hjälpa och få andra att tag i sina problem.
Men nu är det verkligen först och främst Britta Lindmark som ska lösa sina.

Jag är fan less på att vara less på att vara less.

Jag har inte lust och framförallt inte tid med att vandra omkring och vara bitter.
Tiden går så himla fort, livet är så värdefullt.
Tänk så mycket man kan göra..och så lite tid man har.
Vad väntar jag på?

Så nu ska jag ta tag i mina planer ordentligt.
- Att vara mer aktiv i lägenhetssökandet är aboslut prio ett.
Jag vet att jag behöver en ny start.
Här i Boden utvecklas jag inte, jag är bitter, uttråkad..ja ni ser.
Det känns som att det är svårt att planera utan att ha fixat bostad, och kanske jobb.
Då kan jag planera en långresa efter jul, om det går dvs.

Småresor går såklart alltid att klämma in.
Då är det bara så att jag tycker det är så jobbigt att komma hem igen, till Boden.
Hemskt va?

..dock så är det så svårt att fixa boende, jag inte vill vara inneboende hos någon.

Så tyvärr, jag lär nog klaga lite till.
Men nu vet ni att jag egentligen inte vill!

Blablabla, godnatt!

Kommentarer
Postat av: emilia

bra att du ar positiv britta, det gor inte saken battre att klaga hela tiden som vissa gor :)

pusss!

2008-09-16 @ 14:44:00
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!