En bra start på dagen.

Börjar dagen med en god gärning,

"Childhood och Vattenfall vill främja debatten om utsatta barn i världen. Därför ger vi dig möjlighet att kommentera alla inlägg i vår blogg – dessutom skänker Vattenfall 20 kronor för varje inlägg du gör i din egen blogg som länkar till uppdragbarn.se. Pengarna går oavkortat till Childhoods verksamhet. Använd gärna våra bilder på din blogg och tipsa dina vänner om detta. "

Inte det minsta svårt, helt gratis och det tar knappt någon tid.
Seriöst, ge detta ca 5 minuter och du ger 20 kr till väldigt behövande.
Det finns ingen ursäkt till att inte göra det.. så gå in på http://www.uppdragbarn.se och gör som jag.





Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA. var ju bara tvungen att gå in och kika vad det var för en blogg ;p haha, inte min blogg nej inte ens likt. men varför inte byta? tror det skulle locka fler läsare, men vette fan vad jag skulle skriva i den :S så jag fortsätter nog med det jag kan ;p

2008-09-17 @ 14:37:02
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!