Fot-problem

Jag har ett problem idag.

Inatt när jag hade sovande jour så kände jag när jag vaknade på jobbet att det värkte på ett konstigt sätt i fötterna.
Men under dagen så kände jag inte av någonting.
Dock efter min lilla dejt med Emma så började jag känna hur min stortå tappade känseln när jag skulle hoppa in i duschen.
Tillslut hade jag ingen känsel i 3 av mina tår.
Är sjukt läskigt att gå, speciellt när man inte känner stortån!

Mamma blev såklart rätt orolig, så hon tog fram sina "sjuksköterska-kunskaper" sen sisådär 30 år tillbaka?
Hon pillade på, med bekymmer-rynkan mellan ögonen, utan resultat.
Jag tror bara det är något tillfälligt, skyller på flyget o förkylningen.
Eller på att mina fötter fick 0.00 vila i helgen.
Men jag hoppas det har släppt till imorgon.
Jag ger det några dagar, så länge det inte blir värre.

Lite skumt va?

Det var iaf dagens problem.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hey!



Jag vet hur det ar utan kansel i tarna, nar jag och Emilia var ute i riktiga killer-heels sa tappade jag kanseln lite i ringtan och lilltan, dom ar fortfarande inte riktigt back in business och det var lots and lots med veckor sen! So, hoppas din toe blir battre snart men don't worry om det drojer! :) Kram

2008-09-24 @ 16:49:15
URL: http://mimmiinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!