Nya naglar.

Mina naglar har tjorvat med mig hela sommaren.
Under vintern är de hårda och skivar sig inte,
men på sommaren så blir de veka. För de flesta är det tydligten tvärtom!

...Egentligen så är mina pekfingrar och långfingrar som bråkar,
de andra växer bra och är riktigt hårda.

Hursomhelst, efter mitt tredje lack, som inte hjälpte.
Så surade jag ihop, bokade en tid på Nordic Nails(som förövrigt är i huset bredvid nu)

Betsämde mig för en nagelförlängning så mina naglar för en gångs skull får ha samma längd och inte se så slitna ut.
Gjorde inte så långa, utan sådär lagoma, med fransk manikyr..de blev kanonbra!
Är verkligen supernöjd. Och det blir perfekt inför sthlms-resan på torsdag!
Erika som gjorde dem är verkligen superduktig och trevlig, så dit går jag igen.

Här har ni "mina" snygga naglar

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygga!

Jag brukade också gå till henne förut.

Vad tar hon egentligen för ett nyset med förlängning?

2008-09-17 @ 13:06:15
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!