Typiskt jag! (förlåt)

Nämen nämen.
Satt och kikade på lite bilder från senaste tiden..
Insåg att jag hade glömt uppdateringen om sthlm, coldplay.
Iof kan inte sådana händelser beskrivas med ord..
..speciellt inte när är slö som fröken Lindmark.
Men..en bild säger mer än tusen ord va?



Jag kan säga att under dessa underbara så satt jag ner och njöt,
eller så hoppade jag omkring med min Fia och var superlycklig.
Sjunga med var omöjligt pga viruset på stämbandet..










lyckliga tjejer

Dock så tjurade jag ihop när jag väntade på "Trouble" som sista låt.
Jag var heeelt säker att den skulle komma. Men icket.
Stressiga människor..

Sen så var det supertrevligt att få träffa Victoria igen.
På fredagen var det inflyttningsfest och på lördagen fest igen.
Saknade vän.

Här har ni helgens trio, Fia, jag och Victoria.


Sådärja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!