Vill ni hjälpa till?

Nu efter sushi, vin och glass så är jag på lite bättre humör.
Sushin var riktigt god!
Och denna gång tyckte mamma och pappa om det mycker mer.

Men om ni vill få mig på ännu bättre humör så ska jag berätta hur.
Här nedan ser ni ett par skor från Vagabond som jag är på jakt efter.
Har endast hittat dem i svart än så länge, och jag vill ha bruna.
Av någon dum anledning kan man bara beställa dem i svart från vagabond.com

Så, hittar ni ett par bruna, vet var de finns..köp mig ett par!!!
Nä, men hojta till så blir jag superglad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :)



Alltså, det där med att gå upp i vikt... hm. Jag äter ju ett mål vanlig mat nu. När jag nått 80% av min målvikt trappar jag upp med två mål om dagen och bara en drink... sen efter det slutar man helt och äter tre normala mål om dagen. Saken är ju den att man själv får se till att hålla sig till dom tre målen mat då, och inte börja äta massa dåligt igen.. så mjaa, vissa kanske gör det :p

2008-09-26 @ 22:41:09
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, dom säger att man inte bör äta annat... om man är riktigt riktigt hungrig så en frukt i så fall. Rätt stenhårt med sånna här grejjer :/ Funderar du på diet eller? Du ser ju inte ut att behöva det iaf :)

2008-09-26 @ 23:23:34
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!