Stockholms-shopping!

Nu har jag packat upp resväskan från helgen.
Så jag passade på att slarvigt fota mina inköp.



1. Höst-stövlar i skinn från Bianco, sjukt sköna!

2. Volangkjol med bred resår-mudd i midjan. Går att ha både högt och längre ner i midjan. H&M

2. Favorit i repris. Ett likadant linne jag köpte i NY, denna gång blev det i svart. H&M

3. Min älskade Body-shop produkter som är ett måste.

4. Dessa fick jag eftersom jag handlade för över 400:-  på Body Shop. Denna gång så var det verkligen en bra neccessär man fick. Lip-treatment som luktade supergott och gav en jättefin röd/orange färg. Natt och dag kräm med aleo vera och fuktighetsbevarande kräm från den nya "Total-Energy"-serien.

5. Skinn-handskar från STOCKHLM, finns på MQ.

6. Thomas Sabo-inspirerat armband från Glitter.


Sen så blev det underkläder, knästrumpor och 2 par örhängen som inte fick vara med på bild.

Mina "måste-köp"  var: skinnhandskar, stövlar och BodyShop-produkter.
Så jag lyckades bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!