Shoppingen från NY, bättre sent än aldrig!

Sådär, då har jag fått ihop det mesta från NY-shoppingen.
Mina skor är tyvärr på vift, så det får vi skippa.


1. Supermysig, stor, stickad grå polo-topp, H&M
2. Gammel-lila, lång topp,
H&M
3. Beige/lila finstickad kofta, H&M
4. Höstjacka med stor krage, Zara



1. Skjortklänning med ballongkjol, Leslie Joyce
2. Puffig "fin"-klänning med dragkedja efter ryggen, Forever 21
3.Gråa chinos med lite högre midja, H&M
4. Grått linne med knäppning, H&M
5. Mitt favoritköp- kofta med korta lite ballong-aktiga armar, utan stängning med mycket tyg fram till, i underbar kvalité från Urban Outfitters


1. En del av mitt frosseri på Sephora
2. En mysig mössa/grovstickad basker, HM
3. Stora peace-örhängen i guld, ?
4. Kuvertväska i lack, finns både handtag och axelrem, Spring?


..jo jag gillar grått!

Och självklart så kom jag hem med denna t-shirt också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Joo jag har varit där 2 gånger, men då hade hon det ganska stökigt :P Men nånting får man väl försöka hitta på.

JO jag och min syster tänkte kika förbi :)

Ska du bo hos henne?

Vilken snygg klänning du köpt från Forever 21, den svarta!

2008-09-17 @ 19:12:21
URL: http://r0sendahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo vi tänkte nog gå ut också, men jobbar dagen efter.. Men det löser sig alltid :)

2008-09-17 @ 19:47:22
URL: http://r0sendahl.blogg.se/
Postat av: fiaa

SNYGGT!

2008-09-17 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!