A girl got to do..

..Luleå.

Det börjar bli riktigt bra det här.
Även om jag var sjuuukt trött imorse.
Så är jag påklädd, fixad vid halv10.
Bara kaffekoppen som inte har fått slinka ner än.

Kajsa är på ingång för att plocka upp mig, vi ska till Luleå.
Där ska jag agera smakråd, lämna tillbaka ett par jeans åt mamma som lyckas köpa ett par som hon redan hade(sådan mor sådan dotter) och äta en tydligen galet god salladsbuffé.

Känns lite som att jag har fått massor med nya kläder, som egentligen är gamla.
Men eftersom jag har levt med en betydligt mindre garderob i Spanien,
och kan nu ta del av alla mina trasor, så blir de som nytt! Typ.
Dock så har vi ett garderobs-problem, jag har för lite utrymme, som mamma och jag ska försöka lösa på något sätt.
Tips?


En tröja jag köpte strax innan Spanien från Lindex barnavdelning,
"barn"har snygga kläder.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Köp garderobslådor att ha under sängen, finns på Ikea ;) och GUD vilken fin bild, jättejätte!

2009-08-17 @ 20:22:38
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!