Action

Vad är detta?
Före 10 så var jag på benen!

Spenderade gårdagen i pyjamas, heeela dagen.
Humöret var inte på topp och jag ahde huvudvärk pga åskan.
Meeen sen såg jag världens töntigaste b-komedi, typiskt USA.
(okej, jag skrattade en hel del)
Mitt i filmen så kommer 5 pojkar in i rummet - "vi ska se film".
Så jag fick byta ut komedin mot en actionrulle, som faktiskt var bra.

Jag var klok och gick i säng före 12,
mindre klok var jag med tanke på att jag inte satte den på ljuslös.
Mellan 12 och 1 så var det sms-maraton på telefonen.
T.o.m klockan 2 hade Emma skickat iväg ett "jag saknar dig"-sms.
Och även klockan 8 var hon i farten igen!

Nåja, nu är jag vaken och ska hoppa i duschen.
Dagen spenderas i Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!