Nah.

Har haft en kanon-bra dag, solen har varit framme.
Satt ute i solen imorse och telefonen ringde i ett.
Lite kaos på jobbet, och helt plötsligt så var alla i telefon-boken pratglada.

Sedan mötte jag upp Prisca och co för en fika på Hanssons.
Det var länge sen jag spenderade någon timme där,
som annars brukar hända ett x antal gånger i veckan.

Kvällen har spenderats hos Anne och Erik, och lilla Stella.
Stella har blivit så stor!
När jag såg henne sist så var hon bara några dagar gammal,
och nu är hon redan snart 5 månader, sötflickan!

Anne fyller faktiskt år idag(rättare sagt igår),
så det blev tårta och fika och surr med tjejerna.

Jag avslutade dagen med att fara förbi Frida och Robert.
Och där var det ännu en som hade växt, Xaico.
Deras vovve väger 35kg, inte illa.

En bra början och ett bra slut på dagen.
Imorgon är det en ny dag, och den är riktigt fullspäckad, natti!




Hallå, 2 ovanligt detaljerade inlägg irad för att vara Britta Lindmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!