Brabrabra

Dagen har börjat bra.

Igår aktiverade jag mitt Netwic-konto, för jag saknar Svedjebacka.
Netwic är ett användarkonto för kommunala timvikarier.
Jag har inte varit aktiv på väldigt länge, så jag fick skapa ett nytt konto.

Svedjebacka brukar vara poppis, och jag har inte jobbat där på länge, länge.
Så, jag chansade mest när jag klickade in mig i helgen,
eftersom jag skulle ut ikväll i Luleå och på surströmmings-fest imorgon.
"De kommer ändå inte ringa, förrän det verkligen krisar"

Men imorse ringde en välbekant röst från bemanningsenheten(de som ringer ut timvikarier), som förr i tiden ringde mig var och varannan dag..så i helgen ska jag jobba, fredag, lördag och söndag.
På Svedjebacka!

Känns som att det är lika bra, min kropp behöver en vit helg och framförallt min plånbok. Jag har inte jobbat många timmar sen den 26 juni..
Vi får se hur ryggen håller, jag biter ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!