+

Oj vilken bra dag, igen!
Det var så mysigt att gå med barnvagnen och ha världens vackraste ögon som kikade på mig då och då, snutte!
Efter våran promenix så tog vi en kopp kaffe i deras soffa.
Det är så det ska vara.

Sedan har jag hunnit med en kvällsjogg och den var inte så plågsam, varm eller tråkig som de tidigare har varit.

Och alldeles nyss så gick Stina ut genom ytterdörren.
Hon kom förbi på en kopp té, som blev 3 timmars surr.

Så, jag skippade Emmas och co´s Bränna-häng, även om det hade varit trevligt.
Hon panik-ringde när hon fick reda på att förfesten hon skulle till även bestod av ett 30-tal killar, och jag bara skrattade i mina svettiga träningskläder.
B- "Syns imorgon istället, vill du komma hit och äta frukost?"
E- "Frukost?! Vilken tid pratar vi då om?!"
B- "Eeeeller så skippar vi det och så kommer du förbi sen istället"
E- "..jo."

Näni, godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!