Gos.

Stina har precis kilat hem.
Det blev 3 timmars prat, bestående av gapskratt och funderingar.
Gos.
Har jag tur, vilket jag ser ut att ha, så åker hon först på söndag.
(Stina jag vill ha dig här i helgen!)


Gooos, don't leave me like this..

Nu ska jag ta en varm dusch, för jag håller på att frysa ihjäl.
Och redan nu så våndas jag över att kliva ut ur duschen.
Fan, det är augusti och varma sommarkvällar är historia, big time.
Ikväll när jag tog en jogg efter jobbet så var kroppen fortfarande lite kall när jag kom hem, trots att jag flåsade som en elefant efter en spiraltrappa.
Det är inte okej!

Jag hoppas verkligen att Berlin bjuder på varma kvällar,
på söndag är det 2 veckor tills vi åker dit.
Och ja, då är det alltså 2 veckor till tjejmilen.
Under timmen var tanken, för 2 månaders sen.
Nu känns det inte lika aktuellt. Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!