Henkes kamera.

Efter en tung jogg, jag var så himla slut efter 500m, så begav jag mig till Henke.
Vi skrattade åt oss eftersom vi har bokat en resa till Berlin den 30e aug. Tror vi.
Samma dag som jag springer tjej-milen.

"Alltså Britta, hinner vi?"
"Eee..jaaa" (och så ser jag sådär nöjd ut)

Det kommer bli superbra!
Vi har lite väsk-dilemmor, Henke kommer direkt från NY.
Och vi har bara bokat så vi får ha handbaggage..

Och tydligen har jag bokat en tåg-resa åt oss hem, jag som inte är någon tåg-fantast.
Henke var den som övertalade mig.
Och idag säger han:
"Va? Inte ska vi väl åka tåg? Har du bokat?"

Som sagt, det kommer bli superbra!
Plus att jag snodde med mig Henkes kamera!
Så här kommer lite bilder från onsdag och lördag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!