Höll igen.

Jag kom hem, ganska oshoppad.
Sedär, ännu ett ord jag måste sätta patent på.

Jag håller igen, för snart bär det av mot Sthlm/Berlin.
Höst-tjocka tights, ett par örhängen, hårsnoddar och en hatt inhandlades.
Hatten ska med till Berlin, och det andra räknades som viktigt.

Meeen, jag föll lite för en stickad vit polo-tröja.
Den var rätt mysigt, men luddade av sig lite, såklart.
Och en rätt tuff topp/tröja, men jag kände att antingen blir den en one-night-stand-tröja eller så sitter prislappen kvar.
Fast jag vill som ändå..Äsch.
Med "one-night-stand" så menar jag att jag använder den en gång,
för att skippa all förvirring.



Hörrni, ska ni till Luleå inom snar framtid.
Så hör av er, för den där vita polon ser rätt mysig ut va?
Åh.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan ta ditt hår, tack ;)

2009-08-17 @ 20:25:20
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar kläderna!

2009-08-17 @ 20:32:43
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskade ju givetvis den där toppen.. :)

2009-08-17 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!